Halsbränna..

Hade verkligen ingen ork att blogga något idag så det blev bara ett inlägg men det är pga att jag har skit ont i hela kroppen och helt enkelt är sjuk så jag orkar verkligen inte..
Kom hem efter No, skulle egentligen komma hem efter jag har gjort matte provet men jag orkade inte åka hem direkt så stanna på No lektionen också.. När jag kom hem så log jag bara i soffan och kolla på tv, åt massa(inget som borde förvåna er.. jag äter alltid mycket när jag ä sjuk..) och skratta skit mycket.. Många gråter när de är sjuka men med mig är det tvärtom haha.. Iaf så kom pappa hem och gjorde mat sen kom mamma så vi prata lite och jag hitta mina gamla saker, bilder och massor sen jag var typ 9-10 år och gud va kul det var att kolla genom det!
Men nu så ska jag nog vara inne på facebook lite och lyssna på musik, sen duscha och lägga mig.. Vi får se om jag stannar hemma imorgon vilket mamma vill men jag orkar inte direkt eftersom jag ska möta Kamila i stan runt 4 och fixa lite grejer. Hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: julia

Naaw, tack så jätte mycket! :) Detsamma!

2011-04-07 @ 20:20:40
URL: http://wakati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0