Hemma hos lina:)

Skulle blogga efter skolan men hade inte tillgång till datorn så kunde inte..
Iaf så efterskolan åkte jag hem, fixa mig, städa och åkte till Huddinge för att möta lina:) vi gick runt i Huddinge centrum lite och sen tog jag hål i örat(där uppe) och efter det så gick vi till Coop för att köpa massa gott och åkte till flottsbro. Där grilla vi lite och snacka maaaassor tills klockan var 11. När vi skulle gå hem frös vi som fan och vågade inte gå genom skogen så vi ringde taxi som lurade oss men jaja..
Just nu ska jag vänta tills Lina vaknar(som alltid) och senare ska vi nog hem till mig:) Idag är det Valborg och vi har lite planer så ni får veta sen vad vi gjorde! Pusss♥

Hellre ledsen med dig, än glad utan dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0