Igår kväll.

Så kallad misslyckat men ändå så hade vi roligt:)
Sov hos lina i onsdags och vi gick till gömmarn på kvällen, satt under filten, rökte vp och prata massor:) när vi kom hem tänkte vi ha Star Wars maraton men det blev inte direkt så för båda somnade på första filmen haha..
Men men vi vakna runt 12 och åt frukost, sedan fixa vi oss och åkte hem till mig. Där vi fixa oss lite till och åkte till skogås och möte Jonte. Jag, Jonte och Lina gick till robin och tvinga han gå ut med oss så gick vi alla till centrum för att köpa lite saker sen åkte vi till någon sjö och grilla lite där, efter en stund kom Alex och vi tänkte tända brasa men det var inte direkt så haha..
Senare kom Sarah och Marilyn med några så vi satt lite där och runt 11 promenera vi till skogås där jag och Lina tog bussen hem. Var helt död när jag kom hem så somna typ direkt:)
Men idag händer det inte så mycket eftersom vi ska börja fira påsk så kommer bara vara hemma.
Vi hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0