Påsklov..

Det är påsklov nu och jag hinner inte uppdatera så mycket eftersom jag aldrig är hemma, och när jag nu är hemma så är det på kvällen eller morgonen så jag hinner inte eller orkar.. Men jag försöker iaf!
Har varit med Kamila, Emira och Leo idag men innan det så gymma jag. De möte mig i Tumba och sen så åkte vi till berdäng till Kamila. Vi chilla hos henne lite sen åkte till Skäran och kolla runt, eftersom jag var tvungen att åka hem tidigt så stack jag runt 7 och pappa hämta mig så vi åkte och handla :)
Just nu så tänkte jag gå och ta bort sminket och sätta på mjukis kläder och bara ta det lugnt fram för datan och göra mig tjock med nyttiga grejer;)
Vi hörs senare kanske♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0