Sjukt dålig uppdatering..

Oj! Nej men nu ska jag skärpa mig:) Imorgon är det slut på påsklovet men inte för mig direkt, börjar skolan på onsdag eftersom jag har tandläkare imorgon och det känns sjukt jävla nice!
Iaf så har det hänt massor under lovet, både positiva och negativa saker menmen man ska njuta av det ändå;)
Igår så var det as skön väder så jag och Kamila satte oss i Gamla Stan vid vattnet men ben&jerrys, kebabrulle och apelsinjuice och prata massor, underbart. Senare när jag kom hem hade vi gäster så jag var lite social mot de och åt massa gott, tror jag gick upp typ 100kg under påsken "/
Och idag händer det inte så mycket, ska ta det lugnt framför datan bara. Kamila och Leo skulle komma hit men tydligen blev det lite strull så ja, de kunde inte.
Vi hörs senare♥

 


Kommentarer
Postat av: jonatan

Go låt :)

2011-04-25 @ 18:06:33
URL: http://nitiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0