Sorry..

Men har inte varit hemma först nu så kunde inte blogga..
Stressig och rolig dag var det, skolan först:) gjorde provet som gick ganska bra enligt mig. Efterskolan åkte jag till Skärholmen där jag möte Kamila, Cyntia och Isabelle och gick runt i skärholmens centrum, efter en stund kom Leo och vi fixa lite saker. Efter skäran åkte vi till bredäng och fixa lokalen och sånt.. Åkte hem runt 20 så kom precis hem, eller jo jag hann äta också :) Men kommer inte heller blogga så mycket imorgon pga att vi ska fira Kamila så jag kommer inte hinna eller ha tillgång till datorn. Vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

oh älskar låten :D

2011-04-08 @ 21:44:12
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0