Tillbaka!

Ni fattade väl att jag inte tänker blogga när jag är sur/ledsen för då blir det bara negativa grejer man tar upp:)
Men iaf, var i skolan idag.. hur trött som helst, vill verkligen utomlands är trött på denna skit väder! Räknar redan dagar tills jag åker till Malta.. 63 dagar kvar, låååångt!
Imorgon kommer jag vara ännu tröttare.. Jo har två prov vilka jag INTE kommer klara för jag orkar verkligen inte plugga och båda är muntligt. Så jag funderar verkligen om jag ska till skolan, är fortfarande förkyld så man kan alltid skylla på det eller?:) Nej men ska dra och äta något.. Hörs sen!♥

Kommentarer
Postat av: lissette

hihihih , gumman fall du inte kommer imon så blir marianne sk*t sur :P men krya på diiig ;)<3

2011-04-12 @ 16:28:31
URL: http://ppozo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0