Det får bli lite uppdatering iaf..

Har inte bloggat på ett tag men jag hade bara aldrig lust att göra det.. Menmen lite uppdatering får det bli under sommarlovet ändå!:)
Idag så åkte jag till Erik runt 3, vi kolla på film och snacka lite sen så gick vi till Coop för att möta Fabbe,Emil och Kasper de käka så drog vi hem till Fabbe och bada. Eftersom jag sov jävligt dåligt inatt så var jag galet trött så jag bada inte men det var ganska kul att kolla på ändå haha!
Mja, jag drog hem runt 10 så när jag kom hem käka jag middag, grillat blev det! Jävligt gott:)
Imorgon blir det shopping med mami, behöver lite små saker och eftersom det är rea på typ allting så ska man passa på ju.
Vi hörs imorgon, puss♥

Fixar en bildbomb från Malta snart så får ni det senare också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0