Run the world

Blev lite ändrade planer, åkte och handla mat med pappa så svängde vi bara förbi skärholmen en liten stund så jag köpte Mascara:) Något jag verkligen behövde.. Så när jag kom hem städa jag lite för ikväll får vi gäster:)
Förresten, har ni hört vad som hände i Norge? Vilket jävla psykopat gör så? Jag blir så förbannad! 92 döda bara på några timmar, sjukt.. De flesta var ju tonåringar, hade inte ens levt hälften av sitt liv.. R.I.P, kan verkligen inte förstå att det händer..
Jaja slänger en bild på det jag köpte

Volume Million Lashes- 175:-
Telescopic Mascara- 159:-

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Söt blogg :)

2011-07-23 @ 18:28:51
URL: http://nattusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0