Är det lugnt om jag kallar dig baby? för alla dessa namnen gör mig crazy

Godmorgon!
Vakna för en timme sen ungefär, har fortfarande inte gått upp haha.. Nej men det känns som det kommer spöregna idag så jag orkar verkligen inte göra något"/ Plus att de är söndag och det finns verkligen ingenting och göra på söndagar
Igår åkte jag till stan runt 8 möte Kamila, Cyntia och Shideh vi åkte först till aspudden, senare Älvsjö för vi skulle på någon fest vid stranden men ingen av oss orkade åka dit så de drog och tog bussen medan jag fick vänta i 20min på tåget..
Menmen när jag kom hem käka jag och var inne på datan bara, inget speciellt hände..
Jaja ska upp och äta frukost♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0