Godmorgon..

Vaknade för ungefär 30min sen, är fortfarande sjukt trött menmen..
Igår efter skolavslutningen åkte jag hem och la mig i sängen direkt, somna och vakna runt 3 när mami kom. Vi kolla på mina betyg och jag har blivit så mycket bättre i skolan! Det gillas;) 4 VG, ett IG och resten G är såå nöjd med mina betyg!
Men nästa år ska jag kämpa ännu mer och ska försöka gå ut med 225 poäng minst!
Efter vi har ätit middag åkte jag handla med föräldrar, köpte lite små saker jag behövde..
När jag kom hem fixa jag mig lite och runt 8 tog jag tåget med Kamila och Leo till Fagersjö där vi svängde förbi en "fest" :)
Massa trevliga folk där men runt 11 åkte vi hem och Kamila skulle sova här men hon åkte hem ist så jag var hemma runt 1 eller något sånt.. Hade en trevlig början på sommarlovet iaf!
Idag händer der inte så mycket, mamma är lite sur på mig så jag vill inte ens göra henne ännu mer arg med att jag ska ut nånstans.. hehe
Vi hörs senare så får vi se vad som händer♥

my bebo and me♥ old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0