Ingen rubrik

Kamila och Leo kom hit runt 5 igår, jag fixa mig och tyte om sen åkte vi och träffa Katja i fagersjö, världens sötaste lillebror hon har! Men iaf, spela lite basket med folk som fanns där och jag känner mig så grym som pricka i korgen från typ 4-5 meter! Gryyym:)
Chill sommarkväll helt enkelt..
Idag så har jag börjat packa, åker på torsdag morgon! Gissa om jag är taggad?:)
Kommer sakna massor här, två veckor är inte alls så lite.. Menmen när jag kommer tillbaka ska jag fan få vara med allt det goda här, underbart!
Ska äta frukost/lunch nu, puss♥

En bild på mitt ben efter Kamila hade piskat mig med en pinne..

Kommentarer
Postat av: kamila

HAHHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHAH

2011-06-14 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0