Jag saknar dig bloggen!

Nu har jag saknat bloggen så mycket att jag tänkte börja blogga igen! Känns underbart :)
Nej men jag har visa stunder då jag bara känner att jag måste blogga och visa stunder då jag bara tänker skita i det.. Så uppdateringen kommer inte vara så himla bäst men ska göra mitt bästa! Byter header osv snart också men det får bli när jag kommer hem från Malta :)
Snart är det sommarlov och det känns underbart, lite tråkigt ändå.. Man kommer inte kunna träffa hela klassen på flera veckor så kommer sakna massor men det kommer ändå vara skönt att bara slippa allt plugg och sega morgnar:)
Nästa år är det 9:an som gäller och kommer sitta i plugget om dagarna och kämpa för betygen..
Senare idag ska jag till Lina och sova över där, vi ska till flottsbro imorgon med klassen så blir lättare att ta sig dit från henne. Men nu ska jag käka något, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0