Sommarlov!

Har kommit hem från skolan och fyfan vad skänt det är med sommarlov nu! 6 dagar kvar tills jag åker till Malta också så man får längta..
Blev klänning och klackar ist, fick stress på morgonen vad jag ska göra med håret och vad jag ska ha på mig.. Men det löste sig till slut :) Fick mina betyg och har faktiskt 4 VG! är sjukt stolt.. hade inte ens förväntat mig det :) men nästa år ska det bli ännu bättre
Lite less att några lärare ska sluta.. Känns inte alls okej att de byter lärare hela jävla tiden men jaja..
Ska snart börja packa, eller ja kolla kläder jag ska ha med mig iaf! Senare ska jag åka och handla med mami, måste köpa det sista jag ska ha med mig och växla pengar:)
Vi hörs sen♥

Jag kommer sakna dig..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0