Är det värt att ta upp våra gamla minne..?

Har nyss kommit hem från skolan och allt gick så himla bra där! lr jo, allt förutom No omprovet.. Men den skiter i ju i och jag är ändå skit glad för jag klarar mej enormt bra i skolan! Är man bäst så är man haha..
Iaf ska snart äta middag och senare ska jag börja plugga lite NO som jag har prov på om några dagar. Jag bara hatar det men men.. Det händer inget speciellt idag, ska kanske gymma senare på kvällen men det blir typ runt 7 för just nu har jag ingen jävla ork och känner mej verkligen helt jävla död. Jaja vi hörs senare:) Puss♥

Det var länge sen men det sitter kvar, många minnen nu men utan svar..

Jag ser tillbaka på tiden med dig, sveken är här och dem håller i mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0