Börjar blogga som vanligt igen!

Ja, har bestämt mej nu så nu är vi på banan igen!
Lyckat kväll måste jag säga, åkte till Lina runt 1 så vi käka lite, snacka och fixa oss. Efter vi har fixat oss å allting så åkte vi in till stan och på vägen dit sjöng vi som vi alltid brukar göra.. haha
I stan blev jag jätte kissnödig så vi skulle till Burger King på toa men då börja några killar helt plötsligt gå efter oss och jag utan att tänka slängde ut ett kommentar "kom efter oss men jag är jätte kissnödig så jag ska på toa först" haha.. Jaja lite kul var det iaf! Senare så gick vi runt lite där och sen så åkte vi till Hagsätra till Gerry eftersom det vart svinkallt! Vi käka lite där och lekte med hans lillebröder( iaf jag) och runt 11 åkte vi hem :) Jag sov där så vi tog såklart jätte många bilder, och kolla på en skit äcklig film..
Men nu är jag hemma och ska snart kolla på Big brother på webben. Har ingen aning vad som händer idag, skulle på bio med Kamila men det blir nog inte av.. Vi hörs sen!♥

Snyggabrudar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0