Bow chicka wow wow..

Sådär, har snackat med Wiktoria lite nu och sen ätit. Men iaf från början nu!
Skolan idag, börja 08.10 som alltid och hade so först, hände inte så mycket där"/ några lektioner till sen på engelskan fick jag skit pinsam hicka.. Haha alla garva åt mej bara men men. Vi skulle hitta på vår egna låt på musiken men vi kom inte direkt på ngt så jaja.. Men efterskolan åkte jag till Kamila och vi käka hos henne lite, lekte med hennes lillebror och det var rätt mysigt:) Hade inga hörlurar på väg hem eftersom dem är sönder, så plugga lite NO på bussen! HAHA och nu ska jag fortsätta eftersom jag har prov imorgon-.- Men vi hörs senare kanske♥

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0