Förlåt för dåligt uppdatering

Men jag hann verkligen inte igår, lr hann? jag orkade helt ärligt inte, först var det skola till klockan 3 efter det hade jag utvecklingssamtal och så passera min dag helt änkelt..
I skolan idag fick vi redovisa svenskuppgiften som gick rätt bra enligt min lärare och där blir man glad! Har gjort So mvg frågor också och dem gick sådär men bara för Dogan störde mig.. Funderar på att åka och gymma men tror inte det blir av för jag har mycket och göra till skolan imorgon "/ Så jag gör det imorgon ist!
Förresten, det är morsdag imorgon och jag har en väldigt fin överraskning till mamma! visar det på bloggen imorgon när hon öppnar den.Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0