HATA RUBRIKER..

Har alltid problem med vad jag ska skriva som rubrik.. Iaf, hade SO prov idag som gick ganska bra förutom att jag inte gjorde MVG frågorna eftersom alla börja snacka exakt då jag tänkte på vad jag skulle skriva och så blev jag störd och skrev aldrig klart dem.. Men får göra det på tisdag ist:) Jag var jätte trött i skolan idag och trodde verkligen jag skulle somna, men jag klara en hel dag och ska snart iväg å handla :) Är sugen på något gott men vet fan inte på vadå.. Jo glass! men får inte äta det eftersom jag slog vad med Lina:( Och man håller det man har lovat! Imorgon är det fredag och jag får äntligen mina pengar! Så åker direkt till Skärholmen och köpa dem vackra underbara skor jag har hittat! Dem är verkligen annorlunda än vad andra skor är. Men vi hörs sen för nu ska jag ner till bilen, puss♥

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; jag gör typ ingenting ;pp lust att följa varann via bloglovin kanske ? :)

2011-03-17 @ 17:42:38
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: josefine

sv; true that!

2011-03-17 @ 23:51:13
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0