Hemma från skolan nu då:)

Skööönt! Fyfan jag hade verkligen lust att lämna den dära ställe efter jag har haft matte.. Det gick åt helvete och alla var såå himla besvikna så jag börja fan gråta"/ Så tog ett snacka med kuratorn och hon fick mej att tänka på lite saker.. Men jag ska inte ge upp, det är uppförsbacke med allt just nu och det är massa hinder igenom men bara pga det ska man inte sluta kämpa för snart blir den nedförsbacke igen :) så jag är på lite bättre humör nu, och ska verkligen ta skolan på allvar, börja plugga som fan och sånt! Duktig tjej:)
Iaf det är kvinnodag idag och vi ska äta en god middag alla tillsammans, mysigt.. Senare ska jag dra och gymma en liten stund för gjorde aldrig det igår"/ Men vi hörs lite senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0