Vänta vänta, vad är klockan nu?

Är inte det typ så att man ändrar på klockan idag? jag hänger inte riktigt med..
Iaf så sov jag hos Lina, vi hade jätte trevligt igår! Filmen vi såg heter I am number 4 och var verkligen skit bra!
Jag hann inte blogga igår innan jag stack till bussen och kameran dog när jag skulle ta kort på outfiten så jag blev lite sur.. Men men, kom hem runt 12 :) Pappa hämta mej i huddinge och vi åkte och tvätta bilen. Sen så har jag bara kollat på BB och har precis duschat. Ska kanske gymma senare för jag orkar verkligen inte ut nånstans idag..
Vi hörs sen♥

Om jag fått en chans, skulle jag funnits för dig
Jag gråter för du lämnade mig
Kom hit igen, du var min ängel. Jag drömmer om dig på kvälle
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0