Fredag!

Fyfan vad skönt, slippa vakna på morgonen och känna ångest att det är skola idag.. Haha nej men jag skulle egentligen träffa Jonte men det blir inte så eftersom jag hinner inte så ska åka med mamma och handla, senare gymma och bli snygg!
I helgen vet jag inte vad som händer.. Har Lust att bara ta det lugnt hemma med familjen, men vi får se hur det blir :)
Måste skicka två arbete till mina lärare snart som jag inte ens är klar med.. hehe"/ Så ska nog börja jobba lite nudå!
Pussss♥

En söt bild på mig och Jonte för några månader sen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det du menar på dina rubriker hela tiden? säg bara vad han börjar på för bokstav? :) nyfiken hihi

2011-05-06 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0