Ingen rubrik

Nu tänker jag berätta om igårkväll. Runt 8 åkte jag och Lina till heron där vi gick runt lite, köpte mat och kolla på Scream 4 som inte alls var så bra.. Menmen vi tog bussen hem 5 i 12 och på busshållplatsen träffa vi några som inte direkt vi ville träffa, eller jag iaf. Nej men när jag kom hem var jag helt död så orkade inte blogga. Men hade det underbart igår!
På morgonen snacka jag med Wiki på skype sen så snacka jag lite med mamma och åt frukost. Runt 3 åkte vi till Skäran och shoppa, köpte lite saker + en fin handbagage väska till Malta.
Här får ni bilder på det jag köpte♥

Väskan- 399:- accent

Topp- 59:- Gina tricot

Shorts- 99:- Big Bok

Örhänge- 79:- Big Bok och 49:- Gina tricot

Klänning- 149:- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0