lång dag..

Kom hem från skolan runt 5 och satte mig framför tv direkt! Haha, idag var det fortsättningen på en film jag ville se och den var 2timmar så jag kolla klart på den.. Verkligen värt att kolla!
Jag är så besviken på vädret nu.. Liksom, snö i maj? Lite överdrivet måste jag säga.. Och så regnar det hela dagen.. Kul! not-.-
Imorgon är det onsdag och jag hatar onsdagar.. Lektioner med en och samma lärare, hur kul är inte det? Nejnej men nu klagar jag för mycket.
Imorgon ska jag gymma och plugga som in i helvete, egentligen borde jag göra det idag men eftersom jag har omprov imorgon så tänkte jag plugga till det ist. Önska mig lycka till med att klara det
Men ska kolla lite bloggar och facebook nu. Vi hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0