uppdatering..

Valborg igår, haha rätt så lyckad kväll! Kom hem med Kamila runt 12 och så somna vi nästan direkt.. Eller åt lite innan och så. Iaf så åkte jag till Madde runt 5 igår där åt vi jättegod middag och fixa till oss lite. Runt 7 åkte vi till Vårby där vi skulle kolla på brasan men alla frös som fan förutom madde så det blev ingen brasa.. Jag, Kamila och Leo åkte hem till Kamila där Kamila hämta sina grejer eftersom hon skulle sova hos mig. Vi tog bussen från bredäng till Älvsjö och åkte till Tumba till donken och åt. Tåget kom efter en halv timma så vi fick sitta i Tumba i 30min typ.. Trötta och helt döda..
Idag när vi vakna och Kamila åkte hem har jag hjälp mamma lite och kollat på tv. Sen åkte jag till gymmet och gymma i en timma. Så nu är jag hemma och ska snart äta något för är jääävligt hungrig!
Här får ni en liten bildbomb från dem senaste dagarna:)

Jag och Jessica i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0